Jadłospis

25.05 – 29.05.2020

Poniedziałek

Śniadanie: Chleb mieszany (A1) 50g, z masłem (A7) 50g, polędwica sopocka 50g, ogórek 10g, herbatka 200g

Obiad: Kapuśniak z kiełbaską  (A9), naleśniki z serem / dżemem 150g (A1,3,7), kompot 200g

Podwieczorek: Chleb wieloziarnisty 50g (A1) z masłem (A7) 5g, kiełbasa żywiecka 30g, papryka 20g, herbatka owocowa 200g       

Wtorek

Śniadanie: Bagietka (A1) 50g z masłem (A7) 5g, parówki z szynki 50g, ketchup 5g, kakao / herbatka 200g

Obiad: Zalewajka z ziemniakami i kiełbaską (A1,9) 200g, makaron spaghetti 100g, sos bolognese z mięsem mielonym (A1) 80g, kompot 200g  

Podwieczorek: Ciasto drożdżowe własnego wypieku 150g (A1,7),  winogrono 50 g, herbatka 200g

Środa

Śniadanie: Chleb pszenny/wieloziarnisty (A1) 70g z masłem (A7) 5g, jajko na twardo 30g, szczypiorek 5g, herbatka lipowa 200g

Obiad: Krupnik z ziemniakami (A7,9) 200g, frytki pieczone 100g, udko kurczaka pieczone 100g,  surówka z młodej kapusty z koperkiem 80g, kompot wieloowocowy 200g 

Podwieczorek: Mus wieloowocowy 150g, chrupki 50g, woda z cytryną 200g

Czwartek

Śniadanie:  Chleb pszenny/wieloziarnisty (A1) 70g z masłem (A7) 5g, szynka konserwowa 30g, pomidor 20g, płatki owsiane na mleku (A7) 200g/herbatka rumiankowa 200g

Obiad: Zupa fasolowa na wywarze z indyka z ziemniakami (A7,9) 200g, kasza pęczak 100g, gulasz wieprzowy (A1)  80g, ogórek kiszony 40g, kompot 200g                                                                                                    

Podwieczorek: Galaretka 150g, ciastko 20g, banan 50g, herbatka 200g

Piątek

Śniadanie:  Bułka pszenna/wieloziarnista z masłem (A1,7) 50g, twarożek ze szczypiorkiem i rzodkiewką (A7) 35g, herbatka malinowa 200g

Obiad: Zupa z białej kapusty z koncentratem pomidorowym zabielana (A7,9) 200g, młode ziemniaki z koperkiem  100g, paluszki rybne z fileta miruny pieczony (A1,3,4) 100g, surówka z marchewki, jabłka i pora 80g, kompot 200g

Podwieczorek:  Rogalik drożdżowy z masłem (A1,3,7) 50g, miód 5g, jabłko 50g, herbatka z owoców leśnych 200g